Billboardy

Reklama uliczna jest dominującym nośnikiem o wysokim poziomie zasięgu i powtórzeń, daje możliwości kolorowej prezentacji produktu wykazuje relatywnie niskie koszty dotarcia do klientów przed zakupem. Reklama uliczna (billboardy) może także przekazywać ważne informacje i przesłania różnych organizacji nienastawionych na zysk. Najważniejszymi zaletami billboardów są: dotarcie do odbiorców - maksymalizuje zarówno zasięg jak i powtórzenia, ciągłość - 24 godzinne oddziaływanie, oszczędność oraz uzupełnienie innych środków przekazu.

Oferujemy również wynajem billboardów.

zamknij [x]Ta strona korzysta z plików cookies.
Pliki cookies są zapisywane w celach funkcjonalnych i statystycznych. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one zapisane w Twoim urządzeniu. W każdym momencie możesz zmienić te ustawienia. Więcej na temat cookies.